wtorek, 30 lipca 2013

Rozdział 2. cz. 2.

- Halo ? - prawie krzyknąłem
- Spokojnie brat ! To ja .. Aga .
- No dobra . Czego chcesz?
- Nie wiem czy pamiętasz, ale za jakieś 15 minut będziemy u ciebie . - no tak .. zapomniałem , Aga z rodzicami miała do mnie przyjechać .
- No .. yy .. okey . Będę czekał .
- To pa !
- No narka .
Rozłączyła się . Od Maćka do mnie było 10 minut drogi . Chwila , musze komuś powiedzieć , że ide . Hmm .. O ! Przecierz gadałem z Anią . Szybko do niej podszedłem .
- Sorry Ania , ale ja już muszę iść . Możesz przekazać Maćkowi , że dam mu znać czy jutro wpadne ? - zapytałem , robiąc minke szczeniaczka .
- No okey . - Ania się szeroko uśmiechnęła .
- Dziękuję - powiedziałem i ją przytuliłem . Odchodząc , pomachałem do niej . Podeszłem do furtki i zdenerwowany , popchałem ją jak najmocniej . Na moje nie szczęście jakaś dziewczyna w tym samym momencie chciała wejść na podwórko Maćka i oberwała ode mnie furtką . Szybko do niej podbiegłem .
- Przepraszam , śpieszyłem się . Naprawde przepraszam ! - zacząłem przepraszać .
- Yy .. Spoko , nic się nie stało . Wszystko jest .. w porządku . - w świetle lamp zauważyłem jak się uśmiechnęła . Widziałem też jej błękitne oczy i niektóre części ubioru . Podniosłem jej torebke , podałem jej ją i każdy poszedł w swoją strone . Odchodząc jeszcze raz przeprosiłem .
                                                           
                                                                     Asia*

... Jakiś chłopak popchał furtke i lekko nią dostałam . Ten odrazu zaczął przepraszać .
- Yy .. Spoko , nic się nie stało . Wszystko jest .. w porządku - powiedziałam i się uśmiechnęłam .
Chłopak podniusł moją torebke i odszedł . Wydawało mi się , że kojaże tą twarz . Może to tylko złudzenie ? Okey , poszlam dalej . Odrazu jak weszłam na podwórko Maćka , zobaczyłam Anie , która szła w moją strone .
- Aśka ! Nie uwierzysz kogo tu spotkałam ... - zaczęła tak bez piwitania .
- Hej Ania , jak miło , że cię widze ! - powiedziałam z sarkazmem - No , a teraz do rzeczy . Kogo takiego spotkałaś ? - uśmiechnęlam się .
- Tomsona z Afromental ! Aaa ! - zaczęłyśmy piszczeć .
- Serio ?! Rok temu na ognisku u Maćka był zespół Enej , a 2 lata temu Doda . Skąd Maciek zna takie sławy ?! - nie mogłam uwierzyć w slowa Anki . Tomson ?! Tutaj ? Ciekawe gdzie jest . - A co do Tomsona to gdzie on jest ?! - no tak jaram sie nim i zespołem od dobrych 10 lat jak nie dłużej .
- Też się nad tym zastanawiałam i spytałam się Gośki , a ona powiedziała , że, tata Maćka jest znanym producentem muzycznym . A no i Tomson poszedł jakieś 5 minut temu , bo dostał ważny telefon . - odpowiedziała Ania . Chwila , chwila .. przecirz jakiś chłopak jakieś 5 minut temu na mnie wpadł i nawet był podobny do Tomka . Chociarz .. nie to napewno nie był on . Ognisko było do 01;00 w nocy . Jak to na ogniskach bywa było troche alkoholu , kiełbaski  ... typowe ognisko . Wypiłam 2 piwa , ponieważ na trzeźwo musiałam do domu wrócić . Ognisko niby było do 01;00 , ale ja do domu wróciłam o 24,00 , bo byłam już zmęczona . Gdy weszłam do domu odrazu położyłam się na łóżku , a chwile potem zasnęłam .
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Postanowiłam dzisiaj dodać ten rozdział . Zabardzo weny nie miałam , więc wyszedł taki jaki jest ;> 
Wróciłam w niedziele z Zakopanego , było świetnie ! Niby troche chodzenia , ale co tam xd . Na Morskie Oko 9 km. w jedną strone , na Nosala około 3 km . Na gore i spowrotem , no i Sarnia Skalka też coś około 3 km. 
Dokładnie nie wiem ;]
A co do rozdziału to według mnie nie zabardzo mi wyszedł , ponieważ tak jak to wyżej napisałam = brak weny . 
Mówi się trudno ;)

Dziękuję  wszystkim za komentarze <3.   +

Czytasz = Komentujesz. ;*

P.s. przepraszam za błedy <3

4 komentarze:

  1. Fajny, czekam na kolejne ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, czekam na kolejny, fajnie, że wróciłas i wycieczka si,ę udała ;p Zapraszam do siebie : afromentalowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam cię do Liebster Award;p Więcej na: afromentalowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam cię do Libster Award. Więcej tu :http://afromental-zapamietaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń