środa, 17 lipca 2013

Rozdział 2 . cz.1.

Obudziłam się wcześnie , jak na mnie nawet za wcześnie . Spojrzałam na zegarek , była 08;14 . Postanowiłam jeszcze troche poleżeć . Po paru minutach przypomniałam sobie , że ide dzisiaj z Anką na zakupy . Wstałam z łóżka i wolno poszłam do kuchni . Ku mojemu zdziwieniu w kuchi nie było cioci . Rozejrzałam się po salonie , na stole zauważyłam jakąś karteczke . Wzięłam ją do ręki i zaczęłam czytać ;
' Przepraszam , że tak bez uprzedzenia wyjechałam , ale moja sistra zachorowała i musze się nią zająć . Wiem , że jesteś dorosła i potrafisz się sobą zająć , więc zostawiam ci wolny dom na 2 miesiące . Kocham cię , ciocia Wiola ' .
Po przeczytaniu ' listu ' zostawionego przez ciocię miałam mieszane uczucia . Z jednej strony mam wolny dom na 2 miesiące , ale z drugiej nie wiem czy dam sobie sama radę . Dobrze , że Ania mieszka 2 ulice dalej . Gdy skończyłam swoje rozmyślenia , zajrzałam do lodówki . Ciocia musiała wcześniej robić zakupy , bo lodówka była pełna . Nie miałam  za dużo czasu bo do 13;00 zostały mi tylko 4 godziny . Zrobiłam jajecznice . Gdy ją zjadłam , pozmywałam i poszłam do pokoju . No tak .. Przecierz wczoraj nie posprzątałam tego co wypadło z szafy . Na zakupy ubrałam krótkie czarne spodenki i do tego miętową koszulke . Później jeszcze uczesałam włosy i zrobiłam lekki makijaż . Wychodząc ubrałam moje miętowe vansy i wzięłam torebke , do której wcześniej włożyłam telefon i portfel. Równo o 13;00 spotkałam Anke w złotych tarasach . Najpierw poszłyśmy do kawiarni na kawe .
- No to co dzisiaj ubierasz na ognisko ? - Ania zaczęła temat .
- Sama jeszcze nie wiem . Mam nadzieje , że coś mi doradzisz . - uśmiechnęłam się .
- A kiedy ja ci nie doradzam ? Wypij kawe i idziemy zaszaleć - powiedziała i w tym samym czasie wstała z krzesła . Szybko dopiłam kawe i poszłam zapłacić . Gdy wyszłyśmy z kawiarni , najpierw poszłyśmy do H&M . Tam znalazłyśmy świetne bluzki . Ja sobie kupiłam zwiewną , błękitną z nadrukiem ' I Love You ' . Anka wzięła obcisłą , czerwoną z nadrukiem ;
'  - I Love You .
- Really ?
- No . '
Kupiłyśmy sobie też dżinsowe , krótkie spodenki . Do domu wróciłam około godziny 18;00 , nie wiedziałam , że zakupy mogą tak długo trwać . Miałam 2 godziny , żeby się przygotować na ognisko . Poszłam do łazienki , zrobiłam makijaż , a włosy upiełam w kok . Przygotowania zajęły mi godzine , ponieważ makijaż musiałam poprawiać 2 razy . O 19;45 wyszłam z domu . Kierowałam się w strone domu Maćka , który był jakieś 10 minut drogi stąd . Po jakimś czasie doszłam , już miałam otworzyć furtke , gdy nagle ...
                                                                     Tomson*
Była godzina 18;57 pomyślałem , że wcześniej wyjde na to ognisko do Maćka . Wsiadłem w samochód i ruszyłem . Po 5 minutach byłem przed domem Maćka . Kilka ludzi już było . Kręciłem się wszędzie i nikt mnie jeszcze nie poznał . Nawet dobrze , zaraz by sie zaczął hałas ' Ludzie to Tomson ! Aaa ! ' , a właśnie tego chciałem uniknąć . Wszystko szło po mojej myśli , dopóki nie zauważyłem , że jakaś dziewczyna szła w moją strone .
- Hej jestem Anka ! - prawie niesłyszalnie piskła - Moge prosić autograf ?
- Tak , tylko możesz troche ciszej ? To miał być spokojny wieczór . A tak wogóle jak mnie rozpoznałaś ? - to pytanie dręczyło mnie najbardziej .
- Poprostu , wyróżniasz się , z nikim nie gadasz .. A no i ten full cap , widać , że twój . Jednym słowem ; intuicja .
- No racja .. kobiety zawsze mają racje - usmiechnąłem się , a Ania odwzajemniła gest . Rozmawialiśmy jeszcze chwile , dopóki nie zadzwonił do mnie telefon .
- Przpraszam na chwile - powiedziałem i odeszłem troche dalej .
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Na dzisiaj to tyle . Jutro dodam 2 część . Chciałam was poinformować , że między 21 lutym , a 28 lutym mnie nie będzie , ponieważ jade do Zakopanego . Dziękuję  za wszystkie komentarze < 3

2 komentarze:

  1. Super czekam na kolejny i zapraszam do siebie http://afromentalowa.bloa.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny <3 dodaj szybko nowy :) przy okazji zapraszamy do nas na :
    http://afro-mental-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń